Monday, February 6, 2012

eh,happy birthday budak !

listening to : Truth cry lie - letto
aku mengakat tangan berdoa kepadaNya tanda kesyukur dan alhamdulillah kerna diberikan nyawa untuk digunakan . terima kasih ya allah . amin~
setiap tahun munculnya 4 February setiap tahun jugak berlainan caranya dan setiap tahun menjadi kenangan dalam episode kehidupan aku yang aku catat sebagai yang terindah.eh,yang paling terindah. ^.^ eh kejap tahun ne aku dah 22 tahun ! fuhhh~
apa yang dapat aku rungkaikan tahun ne sambutan hari jadi yang paling buat aku terharu apabila munculnya insan-insan yang terindah yang buat sesuatu yang kebabomm! aku terharu wei ! thanks sangat-sangat .
dimana bermulanya sehari sebelum hari jadi aku . fatin hantar mesej wish birthday aku . paling awal hang fatin lepas tu kita mesej . petang tuh pula time aku online before nak tonton spongebob bro wish birthday aku awal coz dia nak fly pergi tokyo . kenapa diorang ne suka buat aku terharu erk?dem!!!
detik 12 tengah malam muncul . bertalu-talu mesej aku terima dari inbox facebook dan comment dekat picture aku . tak cukup dengan itu muncul pula di Twitter . dan tak mungkin nak diam handphone aku yang tercinta ne. HAHAHA . bising pulak kau kan satu hari , tak reti-reti nak duduk diam !
bila asma call dan ucap yang dia rindu aku serius air mata aku jatuh . aku rindu gila kawan-kawan aku . kesh buat air mata aku jatuh ! terima mesej dari kawan-kawan yang tersayang . ramai sangat sampai tak leh nak taip nama satu persatu.hiksss bila yang call dan suruh aku diam sebab nak nyanyi lagu happy birthday . HAHAHA paling ketawa dan bernanah telinga aku dengar ! thanks kak fira . paling lawak sang tunang buat entry birthday untuk aku . hahaha. ngekk arhh hang ne fiza ! dan yang paling segan silu bila kimi edit picture aku . gila aku malu lah ! =.="
mana mungkin family abaikan hari terindah aku kan? thanks abah belanja pizza hut , beli kek coklat , kek icekrim . thanks sangat-sangat abah ! bangun pagi abang ayen dan kak yaya nyanyi lagu " allah selamatkan kamu " paling sengal lah abang aku ne !thanks kakak-kakak , abang-abang , adik serta aisy & akif . paling aku ucapkan terima kasih kepada mak kerna dari rahim mak aku lahir . sayang mak sangat ! emo sikit . huhuhu =(
paling lawak ramai yang doakan agar aku tak garang ! arghhh aku mana ada garang wei !!! =.="