Friday, January 31, 2014

SHL miaww miaww PART-1

selamat keluar perut wahai miaww miaww!

haha susah payah aku simpan cuti setiap hujung tahun untuk ada sama-sama dengan hang wokeh! susah payah aku nak fikir hadiah apa aku nak bagi untuk this year sebab lelaki semua benda nak cerewet! kang aku beli benda yang tak berguna kang rugi jew dekat aku balik! huh

so this year aku decide nak belikan jam tangan dekat hang sebab!

pertama jam yang hang dok guna tu dulu dah nak nazak sangat!dalam setahun yang lepas macam-macam jadi dekat jam hang tu. sadis pulak aku tengok hang still pakai jam tu. so now jam tu dah boleh rest lama-lama dekat rumah ya!

yang kedua bila aku tengah online dekat instagram aku terpandang johan thepadang pakai jam tu so aku terbayang waaahh kalau hang pakai kacak jugak ne! sambil aku bayang-bayang jam tu dekat pergelangan tangan hang! hahaha power tak aku?

yang ketiga aku harap sangat lepas ne bila setiap kali kita jumpa dalam setahun tu hang tak adalah nak lambat kan?haha but now macam aku jer yang selalu lambat?so hang kena beli dekat aku jam lah balik? haha tidaklah maksud aku jam tu kan simbolic dia menghargai maka itu aku harap hang seorang yang sangat menghargailah jugak ya! weee

agak berpayah jugak aku nak cari jam ne sampai ramailah orang yang aku tanya wokeh!iyalah aku ne duduk rumah jew so manalah aku nak cari jam macam tu kan?that why lah kena ramai kawan! haha salah satu sifat aku ne aku jenis yang suka google suka cari macam-macam benda yang aku nak secara online. so senang kan?duduk rumah online carilah sampai jumpa!

so start bulan October aku dah start simpan duit sikit demi sikit iyalah gaji aku bukan beribu beriban pun nak beli sekali gus macam tu! boleh lah nak beli tapi susah sikitlah dekat aku nanti. so aku lebih suka plan awal simpan awal and dah cukup guna! October November and December dah boleh beli! yeaaahhhh tapi aku ada masalah pulak bila aku cukup duit jam yang aku nak tu dah tak ada stock! taw tak bertapa hiba dan kecewanya aku time tu! hurrmmm sampai aku blur apa aku nak beli?jam design apa lagi ya?sebab memang niat aku nak jugak jam tu! so aku bukan mudah putus macam tu ajer aku terus cari and finally aku jumpa!yeaaaahhhh aku happy gila!

dah jumpa aku pergi kedai balut! kalau nak suruh aku balut boleh tapi aku ne kan apa pun tak boleh so biar kedai ajerlah balut. huhu

cont~